Politica retur

Italoparts  iti ofera posibilitatea de a returna produsele in urmatoarele situatii:

  1. Ai comandat gresit;
  2. Nu ai solicitat piesa respectiva. S-a livrat gresit, pe factura apare codul corect;
  3. Nu ai solicitat piesa respectiva. S-a gresit la livrare si facturare;
  4. Ti s-a trimis o cantitate mai mare decat cea comandata;
  5. Ti s-a trimis o cantitate mai mare decat cea indicata pe factura;
  6. Piesa a fost ambalata gresit;
  7. Ti s-a livrat alta piesa decat cea comandata;
  8. Ti s-a livrat o alta marca de piesa, nu cea comandata;
  9. Consideri piesa deteriorata in termen de garantie;
  10. Alte motive.


Te rugam sa verifici piesele livrate la momentul livrarii, pentru a te asigura ca sunt conforme cu specificatiile si nu sunt deteriorate in niciun fel. In cazul in care accepti coletul si descoperi ulterior ca produsele comandate sunt deteriorate, nu le vei mai putea returna. 

Termenul de retur este de 14 calendaristice de la data facturii. In cazuri exceptionale se pot accepta retururi si dupa acest termen, dar nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data facturii, cu o penalizare de 25% din valoarea returului.

Daca doresti sa returnezi un produs, acceseaza link-ul de mai jos pentru a completa fisa pentru retur marfa: download PDF.